Podmienky nákupu
Výber produktu
Spotrebiteľ má možnosť vybrať si a objednať výrobky z obchodu. Kliknutím na vybraný výrobok si spotrebiteľ môže zobraziť podrobnejšie informácie o ňom. Pokiaľ si praje výrobok zakúpiť, pridá ho do virtuálneho nákupného košíka kliknutím na tlačidlo “Pridať do košíka”. Kliknutím na tlačidlo „Zobraziť košík“ sa zobrazia výrobky pridané do košíka, celková čiastka na faktúre a náklady na dopravu. Tu môžete skontrolovať správnosť objednávky, najmä ceny a množstva, ktoré môžete podľa potreby upraviť alebo opraviť. Nákupný košík automaticky vypočíta celkovú čiastku objednávky.
Zadanie objednávky
Ak ste spokojní s množstvom produktov v nákupnom košíku, skontrolovali ste celkovú čiastku a rozhodli ste sa ich zakúpiť, jednoducho kliknite na tlačidlo „Pokladňa“. V našom obchode môžete nakupovať aj bez registrácie, takže máte na výber z troch možností:
- prihlásiť sa ako registrovaný spotrebiteľ
- zaregistrovať sa ako nový spotrebiteľ
- nakupovať bez registrácie
számlázási és szállítási címét.
Pokiaľ ste v našom obchode už predtým nakupovali, zadajte prosím e-mailovú adresu a heslo, ktoré ste použili pri predchádzajúcej registrácii. Ak ste nový spotrebiteľ, zadajte prosím svoje nákupné údaje, ktoré sa uložia do systému a pri ďalšom nákupe sa budete musieť iba prihlásiť. V prípade nákupu bez registrácie zadajte fakturačnú a dodaciu adresu.
V ďalšom kroku si vyberte spôsob doručenia, ktorý vám najlepšie vyhovuje:
- Doručenie do domu kuriérom GLS
Potom si musíte vybrať spôsob platby, ktorý vám vyhovuje:
- Dobierka – (platba pracovníkom kuriérskej služby GLS pri prevzatí zásielky)
- Platba cez Paypal – (online platba kreditnou kartou cez zabezpečený systém Paypal)
- Platba kartou Stripe – (online platba kreditnou kartou prostredníctvom zabezpečeného systému Stripe)
Pokiaľ s obsahom objednávky súhlasíte, kliknite na tlačidlo „Objednať“ a objednávku odošlite.
Ceny
Naše ceny sú cenníkové ceny v čase objednania, ktoré nájdete pri produktoch v internetovom obchode. Ceny sú hrubé, zahŕňajú DPH, ale tieto ceny nezahŕňajú náklady na doručenie. Náklady na dopravu sú zahrnuté v procese objednávky pred jej dokončením a tiež v obchodných podmienkach. V prípade chyby alebo opomenutia v produktoch alebo cenách v internetovom obchode si vyhradzujeme právo na opravu. V takom prípade budeme spotrebiteľa informovať o nových údajoch, akonáhle bude chyba zistená alebo opravená. Kupujúci potom môže objednávku znova potvrdiť alebo môže ktorákoľvek zo strán od zmluvy odstúpiť.
Spracovanie objednávok
Objednávky budú spracované do 24 hodín.
Možnosť opraviť chyby pri zadávaní údajov
Pred stlačením tlačidla „Objednať“ máte možnosť opraviť chyby pri zadaní údajov.
Potvrdenie
Všetky objednávky budú potvrdené e-mailom. To znamená, že po odoslaní objednávky obdržíte automatický e-mail potvrdzujúci prijatie objednávky a (neskôr) e-mail s predpokladaným dátumom dodania.
Platobné podmienky
V našom obchode môžete platiť kreditnou kartou, na dobierku. V druhom prípade musí byť celá kúpna cena vrátane nákladov na doručenie zaplatená v hotovosti doručovateľovi pri prevzatí zásielky.
Doprava
Doručovanie zásielok zaisťuje kuriérska služba GLS. Doba dodania výrobku bude vysvetlená internetovým obchodom počas procesu objednávky a bude uvedená v potvrdzovacom e-maile. V potvrdzovacom e-maile máte možnosť dobu dodania odsúhlasiť.
Náklady na doručenie:
Náklady na doručenie do členských krajín EÚ sa líšia, čo bude vždy uvedené po výbere krajiny.
Odstúpenie od dodania
Pokiaľ internetový obchod nesplní svoje zmluvné povinnosti, pretože nemá tovar uvedený v zmluve alebo nemôže poskytnúť objednanú službu, je povinný o tom spotrebiteľa informovať. Internetový obchod neuzatvára zmluvy s maloletými. Prijatím obchodných podmienok spotrebiteľ vyhlasuje, že je plnoletý.
Vrátenie výrobku
Upozorňujeme, že späť môžeme vziať LEN neotvorené výrobky, ak ste výrobok už otvorili, bohužiaľ ho už nemôžeme vziať späť.
Lehota na uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy uplynie 14 dní odo dňa, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba iná ako dopravca prevezme tovar.
Spotrebiteľ môže uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy aj v období medzi dňom uzavretia zmluvy a dňom prevzatia tovaru.
Náklady na vrátenie výrobku musí niesť Spotrebiteľ, spoločnosť tieto náklady nehradí a prípadná náhrada kúpnej ceny výrobku bude odpočítaná od nákladov na dodanie zaplatených pri prvom dodaní!
V prípade uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy nebudú spotrebiteľovi účtované žiadne iné náklady ako náklady na vrátenie výrobku, poskytovateľ služieb však môže požadovať náhradu vecnej škody vzniknutej nesprávnym používaním.
Poskytovateľ služieb vráti spotrebiteľovi zaplatenú sumu, s výnimkou nákladov na dodanie, bezodkladne po vrátení výrobku/obdržaní oznámenia o odstúpení od zmluvy v súlade s vyššie uvedenými právnymi predpismi, najneskôr však do 14 dní.
Vrátenie peňazí sa vykoná rovnakým spôsobom platby, aký bol použitý pri pôvodnej transakcii, pokiaľ spotrebiteľ výslovne nesúhlasí s iným spôsobom platby; v dôsledku použitia tohto spôsobu vrátenia peňazí nebudú spotrebiteľovi účtované žiadne ďalšie náklady.
Spotrebiteľ vráti tovar bez zbytočného odkladu a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, keď bolo dodávateľovi odoslané oznámenie o odstúpení od zmluvy.
V prípade písomného odstúpenia od zmluvy stačí, aby spotrebiteľ zaslal oznámenie o odstúpení od zmluvy do 14 dní.
Má sa za to, že spotrebiteľ lehotu dodržal, ak výrobok (výrobky) vráti alebo odovzdá pred uplynutím 14-dňovej lehoty.
Spotrebiteľ znáša iba priame náklady na vrátenie výrobku, pokiaľ sa podnikateľ nedohodol, že tieto náklady znáša.
Dodávateľ nie je povinný nahradiť spotrebiteľovi žiadne dodatočné náklady vyplývajúce z voľby iného než najlacnejšieho obvyklého spôsobu dopravy ponúkaného dodávateľom.
Spotrebiteľ zodpovedá za znehodnotenie tovaru iba vtedy, ak je spôsobené iným nakladaním s tovarom, než ktorý je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
Dodávateľ môže zadržať úhradu do doby, než bude tovar vrátený alebo dokiaľ Spotrebiteľ nepredloží dôkaz o jeho vrátení, podľa toho, čo nastane skôr.
Ak si spotrebiteľ praje uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, môže tak urobiť písomne (buď prostredníctvom priloženého formulára), alebo telefonicky na niektorom z kontaktných údajov poskytovateľa služieb. V prípade písomného oznámenia poštou sa berie do úvahy dátum odoslania a v prípade telefonického oznámenia sa berie do úvahy dátum telefonického oznámenia. V prípade indikácie poštou bude Poskytovateľ služieb akceptovať indikácie ako doporučené zásielky alebo balíky. Spotrebiteľ môže objednaný výrobok vrátiť poskytovateľovi služieb poštou alebo kuriérskou službou.
Spotrebiteľ musí dbať najmä na správne používanie výrobku, pretože zodpovedá za prípadné škody vzniknuté nesprávnym používaním! Do štrnástich dní od vrátenia výrobku vráti Poskytovateľ služieb kúpnu cenu výrobku vrátane nákladov na dodanie na bankový účet uvedený Spotrebiteľom.
Nariadenie vlády č. 45/2014 (II.26) o podrobných pravidlách zmlúv medzi spotrebiteľmi a podnikmi je k dispozícii tu.
Smernica Európskeho parlamentu a Rady 2011/83/EÚ je k dispozícii tu.
Spotrebitelia sa môžu na poskytovateľa služieb obracať aj s ďalšími sťažnosťami prostredníctvom kontaktných údajov uvedených v týchto pravidlách.
Právo na odstúpenie od zmluvy sa vzťahuje iba na Užívateľov, ktorí sú Spotrebiteľmi v zmysle Občianskeho zákonníka.
Právo na odstúpenie od zmluvy sa nevzťahuje na podnikateľa, tj osobu konajúcu v rámci svojho povolania, samostatnej zárobkovej činnosti alebo podnikateľskej činnosti.
Postup pre uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy:
Upozorňujeme, že späť môžeme vziať LEN neotvorené výrobky, ak ste výrobok už otvorili, bohužiaľ ho už nemôžeme vziať späť.
Ak si spotrebiteľ praje uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy, musí zaslať oznámenie o odstúpení od zmluvy na jeden z kontaktných údajov poskytovateľa služieb.
Spotrebiteľ uplatní svoje právo na odstúpenie od zmluvy v lehote, pokiaľ odošle oznámenie o odstúpení od zmluvy pred uplynutím 14. dňa od prevzatia výrobku. V prípade písomného odstúpenia od zmluvy postačí zaslať iba oznámenie o odstúpení od zmluvy v lehote 14 dní. V prípade oznámenia poštou sa berie do úvahy dátum odoslania, v prípade oznámenia e-mailom alebo faxom sa berie do úvahy dátum odoslania e-mailu alebo faxu.
V prípade odstúpenia od zmluvy musí spotrebiteľ bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa oznámenia o odstúpení od zmluvy, vrátiť objednaný výrobok na adresu dodávateľa. Lehota sa považuje za dodržanú, ak je tovar odoslaný pred uplynutím 14-dňovej lehoty (tj nemusí byť doručený do 14 dní). Spotrebiteľ znáša náklady vzniknuté v súvislosti s vrátením tovaru v dôsledku uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy.
Poskytovateľ služieb však nie je povinný nahradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady vyplývajúce z voľby iného než najlacnejšieho obvyklého spôsobu dopravy ponúkaného poskytovateľom služieb. Spotrebiteľ uplatní svoje právo na odstúpenie od zmluvy aj v období medzi dátumom uzavretia zmluvy a dátumom prevzatia výrobku.
V prípade predaja niekoľkých výrobkov, ak k dodaniu každého výrobku dôjde v iný deň, môže spotrebiteľ uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia posledného dodaného výrobku alebo, v prípade výrobkov pozostávajúcich z niekoľkých šarží alebo položiek, poslednej dodanej šarže alebo položky.
Informácie o podmienkach uzavretia zmluvy
Jazykom zmluvy je maďarčina a uzavretá zmluva sa považuje za uzavretú písomne. Uzavretá zmluva bude uložená v spise a bude následne prístupná.
Doložka o vlastníctve
Dodaný tovar zostáva majetkom dodávateľa až do úplného zaplatenia kúpnej ceny. V prípade nesprávnych, neprijatých objednávok bude tovar prijatý na sklad na meno „nového“ vlastníka a po novom, úspešnom predaji bude odplata vyplatená novému vlastníkovi!
Zmena, zrušenie objednávky
V súlade so zákonom CVIII z roku 2001 softvér internetového obchodu predávajúceho po odoslaní objednávky okamžite informuje spotrebiteľa o tom, že objednávka bola prijatá. Toto oznámenie nepredstavuje zmluvu medzi predávajúcim a kupujúcim! Iba oznamuje kupujúcemu, že jeho požiadavka na objednávku bola naším systémom zaregistrovaná a odovzdaná príslušnému pracovníkovi predávajúceho.
Pokiaľ ju kupujúci nedostane do 48 hodín, budú jeho ponukové povinnosti ukončené.
Predávajúci poskytne kupujúcemu možnosť zrušiť jeho objednávku elektronicky, pokiaľ nebude objednávka vybavená. Akonáhle sa objednávka začne plniť, bude kupujúci informovaný e-mailom a/alebo telefonicky o predpokladanej dobe plnenia a o tom, že sa objednávka začala plniť, potom môže kupujúci svoju objednávku zrušiť iba osobne alebo prostredníctvom niektorého z kontaktných údajov v časti „Spotrebiteľský servis“ alebo „Kontakt“.
Následné zmeny objednávky je možné vykonať iba písomne prostredníctvom e-mailu.